مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 04:302020-08-03حوادث

کلاهبردار اینترنتی در مازندران دستگیر شد


رییس پلیس فتا مازندران از دستگیری کلاهبردار اینترنتی و کشف 10 فقره کلاهبرداری با استفاده از درگاه جعلی بانکی، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس مازندران، سرهنگ سامع خورشاد امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر برداشت غیرمجاز وجه از حساب بانکی اش پس از آن که برای خرید شارژ تلفن همراه به یکی از درگاه های بانکی هدایت شده بود، موضوع در دستور کار کاراگاهان این پلیس قرار گرفت وی تصریح کرد: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، کارآگاهان موفق شدند متهم را که اهل و ساکن یکی از شهرستان های غرب استان بود، شناسایی کنند.

خورشاد افزود: متهم با ایجاد درگاهی جعلی از طریق شبکه های اجتماعی مجای کاربران را به این درگاه هدایت و با سرقت اطلاعات حساب بانکی اقدام به برداشت وجه از حساب آنان می کرد.

رییس پلیس فتا استان مازندران در ادامه خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی ها به عمل به سرقت اطلاعات و برداشت وجه از حساب 10 نفر از شهرندان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

این مسوول به شهروندان توصیه کرد: چنانچه اقدام به خرید اینترنتی شارژ سیم کارت های تلفن همراه می کنند از هویت فروشگاه و کارکنان آن اطمینان حاصل کرده و در هنگام ورود اطلاعات کارت و حساب با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبردار اینترنتی در مازندران دستگیر شد

کلاهبردار اینترنتی در مازندران دستگیر شد